  • Data: 2007-03-03 17:44:31
    Temat: Re: Fotografowanie w marketach
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream napisał(a):

    > Czyli tok rozumowania kama i Johnsona ma pewne luki. Wszak przy okazji paru
    > głośnych artykułów o m.in. takich tabliczkach, w różnych gazetach
    > wypowiadali się różni prawnicy i wszyscy oni twierdzili że takie piktogramy
    > nie mają żadnej mocy prawnej.

    Przepraszam bardzo to że inni "prawnicy" zwłaszcza TV, których
    wypowiedzi są pocięte przez dziennikarzy jak im tylko wygodnie i
    medialne, "mówią" inaczej nie znaczy że moje rozumowanie zawiera luki :)

    > I jednocześnie wg ich toku rozumowania nabierają mocy regulaminy typu "podskok co
    10 kroków albo wyp... z mojego
    > sklepu".

    Tak ci sie tylko wydaje. Przeczytaj co napisałem jeszcze raz, o tym
    jakie zakazy są dopuszczalne a jakie nie.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com