  • Data: 2007-03-03 17:36:35
    Temat: Re: Fotografowanie w marketach
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jako oskarżony możesz kłamać, ale sąd nie lubi kłamczuszków, którzy
    > zeznają jedno, a z nagrania wychodzi co innego.

    Zerknij co pisałeś i nie fantazjuj.

    > Conieco może, ale nie może sobie wg. własnego widzimisię wyrzucać.

    Czyli twierdzisz że właściciel ze swojej nieruchomości nie może wyrzucić
    (wyprosić) tego kogo tam nie chce?
    Czyli jest inne prawo dla ciebie, bo ty możesz mnie wyprosić ze swojej
    własności i dla innych, bo on i nie mogą? Królem jesteś :) ?

    > Chcę sobie porównać oferty.

    Czyli wymaga fotografowania czy nie?

    > Jaka umowa?

    Czytać nie umiesz? Pomyśl. Dobra nie będę od ciebie tego wymagał. Umowa
    sprzedaży o której pisałem linijkę wcześniej.

    > Grunt, ze nie mają prawa interweniować inaczej jak uprzejmymi prośbami.

    To tylko twoje błędne przemyślenia. Szkoda dalej gadać.
    Wdroż je w rzeczywistość, jak cię będzie ochrona wypraszać (z powodu
    fotografowania czy innego naruszenia regulaminu centrum) i wezwie w
    końcu policję, to im to wyłuszcz. A potem nam opisz co ci zrobią :)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com