  • Data: 2007-03-03 16:39:29
    Temat: Re: Fotografowanie w marketach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > Nie naruszam bo mnie wpuściłeś. A jakoś żądania opuszczenia jeszcze nie
    > słyszałem, od razu chciałeś "walić w mordę" :)

    Jako oskarżony możesz kłamać, ale sąd nie lubi kłamczuszków, którzy
    zeznają jedno, a z nagrania wychodzi co innego.

    > Czyli właściciel centrum handlowego nic nie może bo ty tam jesteś w celu
    > "dokonania wyboru oraz nabycia towaru".

    Conieco może, ale nie może sobie wg. własnego widzimisię wyrzucać.

    > Od kiedy to nabywanie rzeczy dogodną drogą kupna wymaga fotografowania?

    Chcę sobie porównać oferty.

    > Co jak nie sfotografujesz tego towaru czy centrum handlowego to umowa
    > będzie nieważna czy tylko będzie wymagała potwierdzenia przez twoją żonę
    > (dla niej te zdjęcia?) czy lekarza?

    Jaka umowa?

    > A oni obowiązku znoszenia fotografowania.

    Mało mnie interesuje, co znoszą - mogą nawet jajka.

    Grunt, ze nie mają prawa interweniować inaczej jak uprzejmymi prośbami.