  • Data: 2007-11-25 14:55:21
    Temat: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 25 Nov 2007 11:10:04 +0100, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Bo przeciez murzyni sa czarni dla rozrywki i mogliby zrobic sie biali
    > przed wejsciem do sklepu.

    Ale po co się wdajesz w polemiki z niedoukiem?
    Segregacja rasowa w Stanach była całkowicie legalna do 1870 r. (XV
    poprawka do konstytucji). Zniesienie niewolnictwa i formalne nadanie praw
    wyborczych Czarnym Afro-Amerykanom nie załatwiło wszystkich spraw, zatem
    prawie 100 lat później uchwalono Civil Rights Act, który całkowicie
    zakazuje dyskryminacji ze względu na kolor skóry.
    Zatem zwolennicy ścisłego wyregulowania sprawy przepisami mają coś dla
    siebie ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/