  • Data: 2007-11-25 18:24:34
    Temat: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ficco0$hug$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Art. 710 kc powiedziałbym.
    Tak, tak, jasne...
    A wjazd jest oświadczeniem woli i czynnością prawną zgodnie z art. 60 KC.
    Wejście nogami, naturalnie, także.
    Teraz musisz się bardziej wysilić i wymyślić jak obronić ważność zawarcia
    umowy, której treści jedna ze stron nie zna, bo druga jej to uniemożliwia.
    (Polecam także wzięcie pod uwagę art. 5 KC.)

    > To zależy na czyim terenie sstawiasz, ale generalnie też.
    Cholera, być może chodzę chodnikiem wyłącznie na podstawie umowy.
    Co będzie, jak mi ją wypowiedzą?

    > Akurat tak jest.
    A życie jest snem wariata.

    > Choć oczywiście nie w 100%. A już na pewno większość działań człowieka da
    > się zakwalifikować z punktu widzenia prawa.
    O tak, z pewnością.
    Pozostałą miejszość należy zaś naciągnąć, przeinaczyć i też zakwalifikować.
    No, w każdym razie można próbować.

    --
    Jotte