  • Data: 2007-11-25 18:53:35
    Temat: Re: Fotografowanie na parkingu hipermarketu - kolej na mnie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ficfd8$o8k$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Druga strona ma generalnie kc
    Mnie się zdaje, że ma go zwyczajnie, nie generalnie.

    > A co do zakazu fotografowania z regulaminu jak rozumiem, to poznajesz
    > treść regulaminu w tej części z chwilą gdy ochroniarze "Mówią tu nie wolno
    > fotografować, proszę spadać"
    > i powinneś spadać o ile chcesz fotografować.
    Bzdura. Skoro wchodząc na teren (w tym parking) miałbym zawierać jakąś umowę
    (co jest mocno dyskusyjne), to muszę móc jej treść poznać _przed_
    przystąpieniem do niej.
    A przyjmując na chwilę twój dziwaczny pogląd - oczywiście zdjęcia, które
    zdążyłem zrobić _przed_ "zapoznaniem się" w postulowany przez ciebie sposób
    z regulaminem naruszać go nie mogą, prawda? Nie można próbowac mi ich
    odebrać?

    > Naprawdę napisałem, w którymś miejscu o chodniku? Konfabulujesz?
    Napisałem: "być może". Co u ciebie z czytaniem?

    --
    Jotte