  • Data: 2009-06-13 21:37:48
    Temat: Re: Falszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepu
    Od: "anna" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    I jeszcze jedno. Czy takie klamstwo przekazane mi na pismie, ze maz demontrowal
    uzycie sily, a ja wyzywalam, jest karalne? Nadmieniam, ze pismo to prawdopodobie
    wyslal tylko do mnie, a nie takze do osob trzecich.
    Procz tego jest jeszcze jeden szczegol. Otoz nadawca tego pisma jest zona
    wlasciciela sklepu (list jest napisany na druku sklepowym), ktora nie
    uczestniczyla w calym tym incydencie. Ani ja ani moj maz w ogole nigdy na oczy
    nie widzielismy tej osoby! W calym incydencie udzial bral jej maz.
    Wobec tego jesli ona pisze, ze "maz pani demonstrowal sile wobec mojej osoby",
    to to jest klamstwem do udowodnienia natychmiast, poniewaz nigdy nawet nie
    widzielismy tej pani.
    anna