eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFalszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepuRe: Falszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepu
  • Data: 2009-06-13 13:25:07
    Temat: Re: Falszywe oskarzenie przez wlasciciela sklepu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "adam" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h107pb$uu8$1@news.onet.pl...
    >> Twoja rada jest bez sensu. Własciciel sklepu chce męża naszej pytajacej
    >> oskarzyć bezpodstawnie o groźny karalne, a nie pobicie.
    > Jako prawnik wiem, że jak osobnik mówi to co ona, to prawie pewne jest że
    > było pobicie.
    > Pytanie czy z użyciem nażędzxia?
    > A

    ????

    Nie, no ja wiem, że jak kobieta mówi "nie", to znaczy "tak", a jak mówi że
    się "zastanowi", to naczy nie, ale bez przesady. Skoro facet pomawia jej
    męża o probe piobicia, to jakby nawet zmienił front i chciał go o pobicie
    oskarżyć, to jego własne pismo bedzie dowodem, że taki fakt nie miał
    miejsca.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1