  • Data: 2019-11-13 23:52:04
    Temat: Re: Ewa Tylman cd
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.11.2019 o 17:25, J.F. pisze:
    > Taa ... trudno wyciagnac prawde z tej pismackiej tworczosci, ale -a
    > bylo isc w zaparte, jak udowodnic, ze nie widziala ? Szczegolnie, ze
    > Ewe w koncu znalezli w rzece ...

    Może się po prostu nie dało ciągnąć tej głupoty.

    > czy babe po prostu fantazja poniosla, ze nawet prokurator w to nie
    > wierzyl..

    Wiesz, ja to bym się zdziwił, że kobieta widząc faceta wrzucającego de
    facto nieprzytomną kobietę do rzeki nie wezwała na miejsce Policji, nie
    próbowała kogoś alarmować itd. Natomiast obiektywnie byłoby to dość
    dziwne zachowanie, zwłaszcza, że skoro ta kobieta widziała, to mogli i
    inni. Co innego, gdyby mu sie jakoś "wysmyka" z ręki podczas podnoszenia.

    > -czy ja dobrze rozumiem, ze prokuratura cos nie wierzy w alibi
    > Bialka, skoro w jego sprawie apelowala > no chyba nie wierzy, bo
    > jakby wierzyla, to nie powinna oskarzenia wnosic ...

    Może uważali, że nakłania ją na odległość?

    > -czy komus zalezy aby Rutkowskiego dopaść, czy to detektywi maja
    > doświadczenie ... w załatwianiu alibi :-)

    Moim prywatnym - opartym na materiałach prasowych i telewizyjnych -
    Rutkowski ewidentnie przegina.

    --
    Robert Tomasik