  • Data: 2019-11-15 00:18:07
    Temat: Re: Ewa Tylman cd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 Nov 2019 22:15:59 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja myślę, że nie ma sensu kombinować, co ona mogła widzieć.
    > Najprawdopodobniej przejeżdżać tamtędy mogła i widzieć dwie osoby.
    > Resztę dołożono.

    Owszem ... ale za "dwie osoby" to by jej chyba 10 miesiecy nie
    wlepili?

    > Nie każdy kontakt na odległość, to telefon. nie każdy komunikator
    > zawiera bilingi.

    niby tak, ale czy sad by tak latwo uniewinnil ?
    Tzn zakladajac, ze babka od poczatku by zeznala, ze przez komunikator
    rozmawiali ...

    > Już zwracałem uwagę na to, że niekoniecznie musieli siedzieć w jednym
    > pomieszczeniu.

    > Jakiś idiota, albo osoba, która nie wiedziała, że pomawiany w tym
    > konkretnym momencie miał alibi.

    > Rozumiem, że sugerujesz, że to policjanci namawiali?

    Troche ... bo czy na tym etapie, to nie prokurator ?
    Pierwsze zeznanie (z tym mostem) zlozyla chyba na Policji, ale wkrotce
    powinni ja przekazac prokuratorowi.
    Jak sie zorientowal, ze klamie ... to co - kolejna sprawe (juz o
    falszywe zeznania) dostala policja ?
    I tak babe przydusila, ze sie przyznala i do winy i naklaniajacego
    wydala?
    Czy to znow powinno trafic do prokuratura, i on powinien pytac kto ja
    naklanial ?

    > A jakiś sens tego?
    > Przynajmniej poszlaka? No może chociaż pomysł kto i po co miałby to robić?

    Skoro zrobil (bo jednak ta zagranica), to widac mial powod :-)
    Moze z zemsty, moze z niecheci, moze dla pieniedzy...

    A kto mial mozliwosci ?
    Babki nie podejrzewam, bo choc z zemsty mogla niejedno zrobic, to tak
    wrobic w naklanianie ... zbyt finezyjny plan, no i zbyt ryzykowny.
    Wiec kto nam zostaje ... policja, prokurator ... adwokat babki ?

    > Z punktu widzenia interesu statystycznego Policji, skoro dowieść
    > zabójstwa nie sposób, to najlepiej, by to był nieszczęśliwy wypadek. Po
    > co miałby ktoś wymyślać jakie dziwadła i próbować wrabiać jakiegoś
    > przypadkowego detektywa w namawianie świadka do fałszywych zeznań?
    >
    > Bo namawianie do fałszywych zeznań mogło być w interesie finansowym
    > detektywa, który za znalezienie naocznego świadka mógł dostać
    > wynagrodzenie. Toi by przynajmniej miało jakiś sens logiczny.

    To jak najbardziej, no ale niby byl za granica.

    Wiec jak babka wpadla ... dalej sam wiesz - przyznaj sie, to mniej
    wyrok dostaniesz. Podaj wspolnikow. No i mozna dopisac do listy ...

    J.