  • Data: 2019-11-17 23:44:57
    Temat: Re: Ewa Tylman cd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Nov 2019 19:40:41 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > No to jeszcze główna oskarżona musiałaby z organami współpracować celem
    > wrobienia obcego jej człowieka i to w sytuacji, gdy tak naprawdę sama
    > zainteresowana siebie samą wrabiała. Dość karkołomna - przyznasz -
    > koncepcja logiczna.

    Nie - jak sie wydalo, ze klamie, i ktos jej zaproponowal ze kara moze
    byc lagodniejsza, tylko musi zeznawa co trzeba.

    Bo z drugiej strony co - naklanial ja do tych falszywych zeznan,
    naklanial, a potem sie okazuje, ze byl hen daleko ...

    Teraz moze byc ciekawie, bo jak pojdzie siedziec, to moze peknac ...
    tylko czy ktos ja bedzie sluchal ...

    > I to w sytuacji, gdy moim zdaniem o wiele bardziej oczywista - choć nie
    > twierdzę, że prawdziwa - jest koncepcja, że detektyw chciał zarobić
    > premię za znalezienie świadka zabójstwa i dogadał się z kobietą. Tam
    > była nagroda w kwocie miliona złotych, to było sie czym dzielić.

    To by znow chyba w koncu powiedziala, jak to bylo.
    No i jak sie dogadal, skoro ma alibi ?

    > Tylko trzeba było jakoś to sensownie uzasadnić, bo samo założenie, że
    > jej zwłoki znalazły się w wodzie pod mostem, na którym ostatni raz była
    > widziana przez monitoring był dość oczywista i stawiając na to była
    > spora szansa, że się trafi.

    A tu zdziwko, bo zwlok ne ma :-)

    > Mnie przykładowo podk...ił podsuwaniem fałszywych dowodów.

    Z Ameryki ?

    Przyczyn podpadniecia moze byc bardzo duzo.
    Np zebral kiedy dowody przeciw policjantowi.

    > A wiesz, kiedy się to dopisuje? Czy tak sobie piszesz :-)

    Tak sobie, ale nie mow, ze po prawomocnym wyroku ...

    > Moim zdaniem błąd logiczny. Kobieta wskazała, że jego rysopis jest
    > podobny do sprawcy. Reszta im pasowała, bo był akurat na tej imprezie.

    Ponoc nie byl.

    > Pytanie - bo nie znam szczegółów - czy podrasowano portret pamięciowy,
    > czy faktycznie sprawca był podobny do Komendy. Tak, czy siak, o ile
    > widzę tu poszlaki na ukierunkowanie procesu na Komendę, to o dowodach
    > nic media nie donoszą.

    Ze odcisk szczeki pasowal, to IMO nie takie dziwne, to raczej malo
    dokladne. Ale tym DNA ... trzebia mie pecha

    J.