  • Data: 2013-06-14 16:00:57
    Temat: Re: Eurobank oszukuje
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-14 14:52, b...@g...com pisze:

    > No oszukuja, bo wyciag przedstawia saldo 0zł, a pan w oddziale mi mowi ze mam
    ujemne saldo.

    Wyciąg przedstawia "0", bo zasada jest taka, że opłaty za prowadzenie
    konta nie powodują ujemnego salda (co jest zresztą sensowne). Co nie
    oznacza, że nie trzeba ich płacić. Zapłacisz hurtem, jak coś przelejesz
    na konto, ewentualnie zwindykują z Ciebie, jak konto zlikwidujesz.

    --
    Liwiusz