  • Data: 2010-03-28 19:06:36
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da się coś z tym zrobić?
    Od: "Adamek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cin" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ......... Na moje pytanie dlaczego tego przede mną nie zatrzymano
    > odpowiedzieli że to bez różnicy (po chwili konsternacji).
    > Nie wiem dlaczego, ale zgodziłem się zabrać mandat, >

    Podobna sytuacja jak ja miałem kilka lat temu, z tym że ja jechałem
    prawidłowo a pomiar by auta na sąsiednim pasie i ja odmówiłem zapłacenia
    mandatu, gdyż policjanci nie mieli świadectwa legalizacji "suszarki"
    I co z tego.... w naszym Pańswie bezprawia sąd do trzeciej rozprawy nawet
    nie zapytał ich o ten dokument pomimo mojego stosownego oświadczenia.

    Adam Pelczar