  • Data: 2010-03-30 06:48:05
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da sie cos z tym zrobic?
    Od: "Adamek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cin" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A tak, fakt, nie ważne że niedawno wróciłem z kilkutysięcznej podróży.
    > Głupka nie przekonasz - se myśl co chcesz a ja i tak cię lekceważę.
    > Idę spać - temat uważam za zamknięty.

    Cin nie przejmuj się że tyle tu matołów na grupie. Może to są"krawężniki"
    Pomimo niesprawidliwe kary nie żałuj że nie odmówiłeś, gdyż sądy skazują
    obecnie nawet gdybyś miał świadków, a na jednym procesie to by się nie
    skończyło.
    Ja miałem w podobnej sytucji 6 procesów i tak przegrałem w tytuacji kiedy
    policjanci nie mieli legalizacji urządzenia pomiarowego.
    Po to obecnie w sądach przy bramkach stoją policjanci ;)

    Adam Pelczar