  • Data: 2010-03-29 21:45:32
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da się coś z tym zrobić?
    Od: "nieuk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:29032010.02ACED28@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > "Ja jechałem grubo ponad 20 km, wyprzedzający mnie jechał grubo ponad 50 "
    > I mandat 400zł.
    > Niczego miedzy wierszami szukać nie trzeba.
    Pytanie pomocnicze.
    Z jaką prędkością jechał cin? jeżeli był to las to raczej teren
    niezabudowany. Jeżeli "grubo" to z 50 więcej czyli musial jechać jakieś 140

    No a jeżeli to było na terenie zabudowanym a "grubo" to jest w tym wypadku
    np 5 to jechał 75.

    Rozumiem, że gdzieś to jest napisane tylko ja się doczytac nie mogę?
    To niech ktoś mi rozświetli.

    --
    Pawełj