  • Data: 2010-03-29 21:36:20
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da sie cos z tym zrobic?
    Od: "nieuk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Proszę nie pytać się mnie już o więcej szczegułów bo jest to dla mnie
    > męczące powtarzanie cały czas zaistniałej sytuacji.
    > Po tej całej konwersacji nie wiem więcej niż przez założeniem wątku
    > (jeżeli chodzi o "neutralizację smrodu" pozostałego w mojej głowie po
    > wlepieniu mi mandatu za czyn dwukrotnie gorszy niż popełniłem) więc
    > pozdrawiam i życzę szczęścia, bo na prawo nie ma co liczyć.

    Bardzo mało szczegółow napisałeś. Nawet sie nie pochwaliłeś o ile
    przekroczyłeś - co może mieć znaczenie.
    Nawet nie mówisz czy to był zabudowany teren czy faktycznie środek lasu.
    mało mówisz(piszesz). Jedyne co można wywnioskować z twoich postów to to, że
    masz żal...
    że komuś sie udało a tobie nie.

    --
    Pawełj