  • Data: 2010-03-29 22:50:54
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da się coś z tym zrobić?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik wrote:
    > Użytkownik RadoslawF r...@w...pl ...

    > Rozczarowuja mnie takie wypowiedzi...
    > Pytanie szczegółowe - jak walczyc? Jak sie przygotowac? JAka argumentacja,
    > zeby nie wyszło standardowe "moje slowo przeciw słowu policjanta" i bec.

    Nic nie możesz.
    Jeśli zmierzą samochod tuż przed tobą lub nawet coś im z pomiarem nie
    wyjdzie i zmierza prędkość przebiegającej wiewiórki to możesz im naskonczyć.
    Będziesz sie stawiał to ci jeszcze dopiszą za niezapięte pasy i g..
    możesz im zrobić.

    Cały dowcip właśnie polega na tym, że zakłada się, że policjanci są uczciwi.