  • Data: 2010-03-29 12:44:15
    Temat: Re: Dziwny mandat - czy da si co z tym zrobi ?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Osoba wyprzedzająca mnie jechała siłą rzeczy szybciej a ja jako że robili
    > pomiary suszarką i do tego na jakimś bezdrożu wyskakując z lasu mnie
    > zatrzymali a nie tego co faktycznie przekroczył prędkość.

    Tzn. jaki argument podnosisz? Że zmierzono prędkość jego a nie Twoją, a
    wynik przypisano Tobie? Czy, że zmierzono Twoją prędkość, ale on musiał
    jechać jeszcze szybciej, bo wyprzedzał?
    W pierwszym przypadku była jakaś mała szansa uniknięcia ukarania przed sądem
    (i ryzyko większej kary).W tym drugim przypadku nie ma to znaczenia, Policja
    zatrzymuje tego kogo może, jak łapią złodzieja to też czasem zatrzymają
    kieszonokowca, mimo, iż rozbojarz ucieknie.
    Teraz i tak po ptakach, bo mandat jest prawomocny. A Twój podpis pod nim
    świadczy o tym, iż przyznałeś się do zarzucanego czynu.