eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDzialalnosc agencji posrednictwa w obrocie nieruchomosciami › Re: Dzialalnosc agencji posrednictwa w obrocie nieruchomosciami
  • Data: 2009-12-08 17:33:03
    Temat: Re: Dzialalnosc agencji posrednictwa w obrocie nieruchomosciami
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Idź z kupującą do notariusza podpisać umowę [przedwstępną i/lub ostateczną] i tyle.
    Kupująca zapłaci swoją prowizję agencji zgodnie z podpisaną przez kupującą umową
    pośrednictwa, a Ciebie to nie obchodzi.
    Notariusza zwyczajowo wskazuje kupujący, bo to kupujący płaci za notariusza.
    JaC

    -----

    > Kupujaca sie denerwuje, bo jest zdania ze jak podpisala i zaplaci prowizje to z jej
    strony jest sprawa zalatwiona, mieszkanie jej
    sie podoba chce juz isc do notariusza i nie chce zeby agencja pokazywala i namawiala
    ja na inne tylko dlatego ze ja nie chce
    wspolpracy.