eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDzialalnosc agencji posrednictwa w obrocie nieruchomosciami › Re: Dzialalnosc agencji posrednictwa w obrocie nieruchomosciami
  • Data: 2009-12-08 22:12:31
    Temat: Re: Dzialalnosc agencji posrednictwa w obrocie nieruchomosciami
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli sprzedający i kupujący mają do siebie kontakt to owszem.
    > Bo jeśli tylko przez biuro to już nie bardzo. :-)
    Kupująca zawsze może podejść do mieszkania, które chce nabyć i zostawić
    w drzwiach karteczkę z numerem telefonu.

    Biuro ma zagwarantowaną kasę jak kupujący kupi ale on się chce z tego
    wywiązać więc sprawa jest czysta.

    No chyba, że biuro założyło kupującemu kaptur na głowę.

    Z nimi to różnie bywa np. jak wynajmowałem mieszkanie przez biuro to
    miałem kłopoty bo nie zabrałem na oględziny mieszkania dowodu osobistego.
    Pośrednik powiedział, że jak nie ma dowodu to nie ma oglądania.

    mp.