eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDzialalnosc agencji posrednictwa w obrocie nieruchomosciami › Re: Dzialalnosc agencji posrednictwa w obrocie nieruchomosciami
  • Data: 2009-12-08 14:43:00
    Temat: Re: Dzialalnosc agencji posrednictwa w obrocie nieruchomosciami
    Od: Sol Invictus <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuje wszystkim za odpowiedzi, na razie zgodnie z Wasza rada
    stawiam opor i zapowiadaja sie twarde negocjacje. Gdybyscie mieli
    jeszcze jakies sugestie, to bede bardzo wdzieczna, agencja chyba nadal
    mnie "testuje" bo troche upieraja sie przy tym, ze "dadza" mi tego
    klienta dopiero jak podpisze umowe. Kupujaca sie denerwuje, bo jest
    zdania ze jak podpisala i zaplaci prowizje to z jej strony jest sprawa
    zalatwiona, mieszkanie jej sie podoba chce juz isc do notariusza i nie
    chce zeby agencja pokazywala i namawiala ja na inne tylko dlatego ze
    ja nie chce wspolpracy.
    Moja intencja nie jest pozbawianie kogokolwiek slusznego zarobku (jak
    mowilam, nie interesuje mnie umowa miedzy nimi a kupujaca, widocznie
    faktycznie potrzebowala ich pomocy i posrednictwa bo nie miala na
    szukanie mieszkania czasu czy wiedzy), ale czuje sie naciagana na
    zupelnie niepotrzebny podpis (i wydatek), a z racji braku
    doswiadczenia w tym temacie, nie mialam kompletnie pojecia czy moje
    (wydawaloby sie logiczne) odczucia sa sluszne w sensie prawnym, czy
    tez agencja ma racje. Dzieki za wstepne rozwianie moich watpliwosci.