  • Data: 2004-03-30 19:38:42
    Temat: Re: Dyscyplinarka za popełnione błędy
    Od: "Jan Galazka" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zajmuję się liczeniem produkcji w firmie, liczę straty, robię to od
    > niedawna, część moich błędów spowodowana jest błędami mojego poprzednika,
    > dodatkowym faktem jest to że nikt dokładnie nie wiedział jak ma wyglądać
    ten
    > raport (w jaki sposób ma być liczone zużycie materiałów). W kilku
    > przypadkach gdy wyniki były niezadowalające po prostu je "podkoloryzowano"
    > w końcu sam się w tym pogubiłem bo jest tego naprawdę dużo

    "Podkoloryzowywanie" jak to okresliles, jest jak najbardziej powodem do
    zwolnienia dyscyplinarnego. Natomiast sytuacja, jaka opisujesz utwierdza
    mnie w przekonaniu, ze zwolnienia dyscyplinarnego byc nie powinno. Inna
    sprawa jest to, czy moga to byc przeslanki do zwolnienia w trybie zwyklym.
    To juz musi ocenic pracodawca.
    JG