  • Data: 2005-04-01 14:40:23
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórkę
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RomanO" <r...@k...chip.pl> napisał w
    wiadomości news:d2i12g$4u2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    wiadomości
    > <.>
    > Nie przez osoby uprawnione.

    Uprawniony jest sąd i prokurator. Nawet nie policja. Dyrektor Szkoły na
    pewno nie.

    ?

    > Może na trzy minuty, zależy od opiekunów?

    Opiekun nie jest włąścicielem komórki. Kradniesz dziecku, a nie
    opiekunowi. Zgoda opiekuna na poepełnienei przestęopstwa nad
    podopiecznym ma tylko takie znaczenie, że trudno się spodziewać ze
    strony opiekuna wniosku o ściganie. Ale wnioesek ten może złożyć sam
    pokrzywdzony gdy będzie pełnoletni (o ile czyn się nie przedawni), albo
    jakaś organizacja. Nie chce mi sie analizować, jakie inne są możliwości.
    Ale kradzież, czy przywłaszczenie są ścigane z urzędu, tak więc
    zawiadomienie może złożyć dowolna osoba, która nawet o zdarzeniu
    dowiedziała się przypadkowo. Ba, obowiązek taki ciąży na pracownikach
    szkoły.

    Zamykanie
    > Przypominam o celu; Dociec sedna, a nie stawiać szczegóły wyzej niż
    meritum

    Ale Ty celu nie potrafisz wskazać, a ja go nie widzę.

    > Jeszce raz: Kiedy rozmwiał i kiedy został zatrzymany?
    > W czasie wczesniejszych lekcji, czas przeszły.
    > Kiedy dostanie zwrot? Jak sprawa zosatne wyjasbniona; Czas przyszły
    > Co jest teraz?
    > Czekanie na spotkanie stron i wyjaśnienie, ( w obecności być może
    policji)

    Dobra, podejdę do Ciebie na uliocy, wyrwę Ci telefon i wezwę policję, by
    przy niej Ci oddqać telefon. Czy uważasz, że jest wszystko w porządku?

    > No.

    > No co przeziez telefon i k. SIMM pewnikim dostaną jego rodzice.

    A są właścicielami tych przedmiotów? Na pewno?

    > Jak nie znasz numeru? To Ty, pełzasz po dnie?

    A w jaki sposób ustalisz numer karty telefonicznej nie dzwoniąc z
    telefonu. pamiętaj, ze jego użycie, to już wykroczenie?

    > A skad wiesz, że to jego? Może kradziony?

    W sumie masz rację. Od dziś zabieram każdemu przechodniowi telefon i
    oddaję w obecności policji. Sporo kradzionych jest na mieście, więc nie
    można wykluczyć, że te akurat też są. Czy dostrzegasz w swoich wywodach
    paranoję?

    > Chodzi o komisję "plombujacą"

    Genialne. Złodziej komisyjnie plombuje łup :-)