  • Data: 2005-04-01 23:54:21
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty się chyba czymś upaliłeś, bo uporczywie dopowiadasz sobie jakieś
    > fakty z kosmosu. Zastanawiałeś się, co taki dyrektor zrobi, jeżeli te
    > zarzuty nie są prawdziwe? Nie jestem specjalistą, ale IMHO można to
    > podciągnąć pod pomówienie

    dokladnie art 212 kk

    po za tym zglaszanie nieistniejacego wykroczenia/pzestpestwa art 234 (do 2
    lat)

    . Proponuję ci przyjąć, że telefon jest legalną
    > własnością ucznia i służy legalnym celom. A dyrektor/nauczyciel nie jest
    > od prowadzenia prywatnego śledztwa.

    zal mu dupe sciska ze ktos posiada telefon na ktory musialby zarabiac kilka
    miesiecy. inne wytlumaczenie mi do glowy nie przychodzi.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...