  • Data: 2005-04-02 12:57:31
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórkę
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek napisał(a):

    > Czyli potrzebny Ci jest formalny zakaz siedzenia tyłem do tablicy albo
    > zakaz noszenia siekiery do szkoły?Uważam, że w zupełności wystarczy
    > regulamin szkolny.

    IMHO chrzanienie. Jeżeli ktoś (dyrektor) posiłkuje się regulaminem, to
    może zastosować wyłącznie represje REGULAMINOWE.
    (Oczywiście jeżeli w ogóle do czegokolwiek ma prawo ;-) )

    Nie wiemy jaka "kara" w tym konkretnym przypadku grozi za posługiwanie
    się komórką, ale jeżeli nie jest określona, to zabranie komórki jest
    ewidentnym nadużyciem i tyle.

    MAc