  • Data: 2005-04-02 00:37:19
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórk
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "RomanO" <r...@k...chip.pl> niebacznie popelnil
    news:d2kgf2$krp$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Jest podejrzany o posiadanie (za pewne) nie swojego telefonu (z
    > kieszonkowego go kupił)?
    > łatwo go jakoś zdobył -inaczej nie rezykowałby używać... (może
    > stracić...) Proszę, poza tym, sprawdzić bilingi podejrzanego czy
    > telefon nie służy do "wołania, o trawę, bo coś ostatnio
    > jej więcej nakosiliśmy. Wyniki na klasówkach cuś za dobre, i nie
    > bardzo nam się chce wierzyć ze sie zacczeły uczyć"?
    > Bo to....nie jest możliwe!
    "Szanowna Redakcjo, dziś odprowadzałem swe wszystkie dzieci do
    szkoły. W szatni dostrzegłem, ze przebywającemu tam Dyrechtorowi
    Zenobiuszowi G. z kieszeni wystaje komura.
    Ponieważ nauczyciele zarabiają mało, co wielokrotnie twierdził
    sam Zenobiusz O. na spotkaniach z rodzicami wzbudziło to moją
    podejrzliwość, bo aparat ekskluzywny był - nokia 32cotam jakaś.
    Zachodziło duże podejrzenie że środki na zakup komury pochodzom
    z sprzedaży nieletnim pirackich gier albo handlu pornografią
    dziecięcą - gdyby uczciwie na aparat zarobił nie ryzykowałby jego
    utraty okazująć że go posiada, co jest jednoznaczne w naszej
    dzielnicy.
    Wspólnie z innym rodzicem - Zdzisławem O. jako członkowie
    Rady Rodziców, postanowiliśmy komisyjnie zabezpieczyć
    dowody ewentualnego przestępstwa i ..."
    itd. itd. można podobną bzdurę ciągnąć.
    W historii znalazło by się zapewne
    "przybyła na pomoc męska część personelu została skarcona nogą
    za samowolne opuszczanie rewiru" (C) 60m/h
    Ad absurdum.

    --
    pozdro
    poreba