  • Date: Sat, 22 Aug 2009 19:15:17 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Droga - kto odpowiedzialny.
    <2...@b...poznan.pl>

    Budzik pisze:

    > ok, uwaga - specjalnie dla Andrzeja Lawy: w Uwaga pirat, oraz napotkane
    > przeze mnie patrole drogówki mądrowały sie za to az miło.
    > Sorry, spotkania w realu z policja nie roznia sie zbytnio od tych z uwaga -
    > pirat.

    Spotkania z drogówką miałem w sumie trzy. Dwa rutynowe kontrole i jedna
    przy okazji "haczyka" przy skręcie w prawo i osobnych światłach przed
    jeszcze następnymi na ul. Kasprzaka. Zawsze byli bardzo sympatyczni.

    > sprowadzajac rozmowe do twojego poziomu - a tobie?

    Ja nie bełkoczę. Ty masz jakieś problemy z językiem polskim.

    > tak.
    > Moje.
    > N i tych 6 aut ktore zostały tam zniszczone...

    Auta mają zdanie? Ciekawe...

    > eeeeaaaaauuuuu... co?
    > Albo znów czołgajac sie do ciebie: a ty?

    Mniej pij wódy, to nie będziesz się czołgał i (może) przestaniesz
    bełkotać niegramatycznie.