  • Data: 2009-08-22 20:08:44
    Temat: Re: Droga - kto odpowiedzialny.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Spotkania z drogówką miałem w sumie trzy. Dwa rutynowe kontrole i
    > jedna przy okazji "haczyka" przy skręcie w prawo i osobnych światłach
    > przed jeszcze następnymi na ul. Kasprzaka. Zawsze byli bardzo
    > sympatyczni.

    ja nie pisalem, ze byli niesympatyczni, tylko, ze sie mądrowali.
    Ja miałem zdecydowanie wiecej i musze przyznac, ze czasami trafiałem na
    naprawde bardzo rozsadne osoby - niestety nie zawsze.
    Ale to juz temat na zupelnie inna dyskusje.
    W kazdym razie - czy twoje spotkania z policja bardzo rozniły sie od
    dyskusji w Uwaga Pirat?

    > Ja nie bełkoczę. Ty masz jakieś problemy z językiem polskim.

    na taki argument potrafie odpowiedziec tylko w jeden sposób: chyba ty...

    > Auta mają zdanie? Ciekawe...

    niesamowite...
    po raz kolejny - ktos jeszcze nie zrozumiał tego, ze zniszczone auta
    pokazuja, ze to nie tylko moje prywatne zdanie?
    Wyrazilem sie jasno?

    > Mniej pij wódy, to nie będziesz się czołgał i (może) przestaniesz
    > bełkotać niegramatycznie.

    moje czolganie jest zwiazane tylko i wylacznie ze znizaniem sie do twojego
    poziomu.
    Przynajmniej w kontekscie tej dyskusji.
    A do kieliszka mi nie zaglądaj.

    Henry Louis Mencken