  • Data: 2009-11-20 10:05:22
    Temat: Re: "Dominik & Co" "szkaluje" ZUS i producenta płatnika (serwera)
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> pisze:

    > No ale skąd wiesz, że będzie porządny? Przy otwarciu systemu na świat
    > serwer musi założyć, że dostanie dowolne gówno, bo akurat dany
    > pryszczers coś sknocił.

    A teraz nie musi zakładać że dostanie dowolne gówno bo zaległ się
    kolejny wirus/bot/trojan w tym korzystnym dla nich środowisku które dla
    nich uprzejmie stworzył MS? :-)

    > Ale nie o protokół komunikacji tylko chodzi.
    >
    > Poza tym, ktoś musi to opracować, wydać, utrzymywać ciągle w
    > aktualności. A to kosztuje.

    90%+ i tak *powinni* napisać dla tego co już mają. A te 10% to tak
    naprawdę koszt unikania "samoograniczania się" u takich którzy muszą
    się tego dopiero uczyć w praktyce a nie w teorii.

    > Używa dostosowanych do potrzeb, a nie uniwersalnych.

    > PLONK. Ja cię nie obrażam kupo kału.

    *Gorzej*. Ty obrażasz ciężko moją inteligencje traktując mnie jak idiotę.
    Parę "ozdobników" w nieformalnej publicznej dyskusji dość łatwo zdzierżę
    ale ciężkiego obrażania mojej inteligencji *NIE*.

    > Nie mówię o sieczce, która ZAWALI system, ale jako osoba stosująca ataki
    > ad personam jesteś tępym debilem i tego nie pojmiesz.

    A czy ty jesteś w stanie pojąć swoim jakże małym rozumkiem że *pożądny*
    system i tak wystawiony na świat jak ZUSowski płatnik *MUSI* i tak
    dokonywać "pranoidalnych" sprawdzeń?

    Jeśli "zamknięcie kodu" ma być wymówką żeby ich nie dokonywać to jest to
    tak przekonywujące jak Sekretarz stanu USA Colin Powel przemawiający na
    forum Rady "Bezpieczeństwa" ONZ.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Ależ skąd?! Przecież mój brat, Jarek, pracuje u was w "Wyborczej"!