  • Data: 2005-05-20 15:02:30
    Temat: Re: Długie - Baterie Nokia z Chin i problemy
    Od: love <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gustaw H. wrote:

> [...]
    > jeszcze formalnie sprowadzone. moim zdaniem ktoś mógłby ci cokolwiek
    > zarzucić gdybyś już miał je w polsce, a póki co to są zatrzymane. poza
    > tym - na jakiej podstawie nokia stwierdziłą, że baterie są podrobione?
    > musieli by przeprowadzić ekspertyzę i badanie próbnej partii tego
    > towaru, czyli ktoś musiałby im go wcześniej wydać. tu znowu potrzebna
    > byłaby czyjaś zgoda, nawet nie wiem czy nie decyzja sądu. a jeśli
    > robione to było "na lewo" to już są błędy proceduralne które w sądzie
    > mogłyby zadecydować o oddaleniu pozwu przeciwko tobie.

    Nie bledy a kryminalne naruszenie tajemnicy sluzbowej. Zloz wniosek o
    dyscyplinarke na kierownika urzedu i skarge na adwokata za nielegalny
    wglad w dokuemntacje urzedu. To powinno ustawic im szyki.

    a kolejna
    > kwestia to chyba to, że można by ci cokolwiek zarzucić gdybyś podróbki
    > baterii wprowadził do obrotu. ale tego nie jestem pewien.
    >
    > kolejna kwestia to jak jakakolwiek kancelaria weszła w posiadanie
    > twoich danych osobowych.

    Skarga na adwokata N. powinna zasygnalizowac ze N przegina. Kopie skargi
    powinienes opublikowac w sieci. N. boi sie oanicznie negatywnej reklamy
    w sieci!

    > to wygląda raczej jak ochrona interesów nokii w polsce ;)

    w dodatku rekami skorumpowanych urzednikow. Narob duzo smrodu urzedowi
    celnemu.