  • Data: 2010-04-14 20:16:22
    Temat: Re: Dlaczego nikt sie nie bieże za skuterkowców?
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-04-14 21:35, Użytkownik qnick napisał:

    > O kosztach się nie wypowiadam bo nie wiem jakie to są wielkości sądzę że
    > nie ma rozgraniczenia na ubezpieczenie za wjazd na kanał oraz jazdy
    > testowe po drogach, ale nawet pomijając fakt różnych ubezpieczeń to
    > każdy szanujący się warsztat powinien posiadać takie ubezpieczenia.

    Ubezpieczenie warsztatowe wypłaci odszkodowanie za rozbity zderzak
    jak się panu mechanikowi noga na sprzęgle czy hamulcu omsknie.
    Za maszynę rozbitą poza warsztatem, na drodze publicznej plus
    za uszkodzenia inne trafionej tą pierwszą normalne ubezpieczenie
    nie pokryje. Można wprawdzie zwiększyć zakres ubezpieczenia, tyle
    że za takie nietypowe dodatki negocjowane indywidualnie cena
    będzie z założenia zaporowa.