    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Defibrylator
    Date: Thu, 22 Dec 2022 20:29:59 +0100
    <to2aku$qd8$2$Shrek@news.chmurka.net>

    On Thu, 22 Dec 2022 20:19:59 +0100, Shrek wrote:

    > I tak go nic nie kosztuje - przecież to nie jego pieniądze i jakieś
    > miedziaki... Myślisz że wojewoda będzie się wykłócał o tysiaka
    > ryzykując, że zostanie robertem na głównych portalach?

    .... tak :-)

    > A co miał powiedzieć, że szkoda że go nie dobili?

    Mogl nic nie mowic.

    > No ale jak ktoś na przykład chory i nacisnie przyciska alarmowy to
    > właśnie kierpoć jest tym co ma go ratować.

    Moze i tak - teraz to moze sie wykazac i cos zorganizowac, dawniej ...
    wysadzic na najblizszej stacji.

    Ale ... jaki przycisk?

    > Tego akurat chyba nie ma w zakresie obowiązków. Mechanik prowadzi,
    > kierpoć dowodzi pokładem.

    Ale to podstawowe zagrozenie dla pasazerow :-)

    > Ratownik też nie zajmuje się napuszczaniem wody w właściwej temperaturze;)

    Ale to kolejne duze zagrozenie :-)

    > To nie zadziała, chyba że akurat będą zdechlakami.

    Chyba, ze sie dodatkowo cos zepsuje ...

    > A czemu miałby zadziałać?

    Bo to tylko program.

    > No i? Dalej - jak nie jest potrzebny to nie zadziała, a jak jest to i
    > tak żyjesz na kredyt i gorzej już nie będzie - po prostu jesteś martwy,
    > tylko że za kilka minut. AED może to zmienić (choć nie musi, ale i tak
    > ma o rząd wielkości większą skuteczność niż samo masowanie klaty).

    Ale ale - jaką energie impulsu stosuje ?

    J.