  • Data: 2003-12-13 11:29:18
    Temat: Re: Dane osobowe.
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek" napisał w wiadomości

    > Włacz moduł logicznego myślenia chłopie.
    > Zarzucamy Ci ze przestawiajac datę w kompie spowodowałeś że INNI mający
    > sortowanie wg. daty widzą Twój post na topie.
    > Nie rżnij głupa.

    A ja wam zazucam zie NAWET NIE WYSILILISCIE SIE zeby mnie zapytac czy
    czasami cos mi sie ei zepsulo. tylko OD RAZU ,mnie oskarzacie. Tak trudno to
    pojac? Zreszta tego wymagaly by podstawy kultury. Przyszlo ci do glowy, ze
    jesli RZECZYWISCIE cos mi sie poprzestawialo, to takie oskarzenia po prostu
    sa krzywdzace?
    A prawde mowiac chyba bede mial plyte glowna do wymiany bo mi wariuje co
    chwila. Co chwila przestawiam a trzyma kilka- kilkanascie minut.