  • Data: 2003-12-13 12:06:11
    Temat: Re: Dane osobowe.
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w
    wiadomości news:bretg9$4mq$1@absinth.dialog.net.pl

    > Wiem bo ich znam.
    > A wlasciwie dlaczego ja mam wazyc slowa skoro ty nie wazysz? Lepszy
    > jestes? śli nie zmienisz swego podejścia do tematu

    Nasza sytuacja różni się tym, że to Ty łamiesz
    zasady, a ja nazywam to po imieniu. (tylko!)
    Ty zaś używasz inwektyw pod moim adresem.

    > A on mnie poinstruuje. I co dalej? ;D

    Nie wiem. To zależy od tego jak zareagujesz na "sugestie"
    Pana Admina na ewentualne odcięcie dostępu do sieci w
    razie powtarzających się *uzasadnionych skarg*

    > A co tam jest takiego, czego ja nie mam?

    Nie masz deklaracji kodowania i gdy będziesz cytował
    post ze złym kodowaniem wyjdzą "krzaki".

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Śmierć - to kres mych poszukiwań.