  • Data: 2003-12-13 12:36:13
    Temat: Re: Dane osobowe.
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej_K." napisał:

    > Nasza sytuacja różni się tym, że to Ty łamiesz
    > zasady, a ja nazywam to po imieniu. (tylko!)
    > Ty zaś używasz inwektyw pod moim adresem.

    No racja. Nazwanie mnie BEZ PODSTAW cwaniakiem, czyli defacto oskarzenie o
    oszustwo nie jest inwektywa.
    Przepraszam.

    > Nie wiem. To zależy od tego jak zareagujesz na "sugestie"
    > Pana Admina na ewentualne odcięcie dostępu do sieci w
    > razie powtarzających się *uzasadnionych skarg*

    To ja ci powiem jak zareaguje. Bo wiem. Tylko musisz sobie uswiadomic
    sytuacje. Dialog jest firma nastawiona na zysk, ktory jest sto razy
    wazniejszy od grup newsowych. I jak admin mi odetnie siec (za ktora sporo
    place), a ja sie pozniej przeniose na przyklad do telekomuny (kosztuje to
    1zl+vat i trwa jeden dzien), i opisze sytuacje w liscie do dyrekcji Dialogu,
    to takiemu adminowi ciezko bedzie sie wytlumaczyc, dlaczego w wyniku jego
    dzialan Dialog traci klientow. Mysle, ze ciezko mu nawet bedzie prace
    utrzymac. W Walbrzychu kiedys z powodu jednej kobiety wylali na pysk caly
    personel. Poczawszy od zwyklych monterow a na dyrektorach konczac.
    A na marginesie mysle, ze kazdy NORMALNY sad przyznal by mi racje, wiec
    okreslenie *uzasadnione skargi* nie jest w tym przypadku takie oczywiste.

    No sorry. Bede to wycinal.

    > Nie masz deklaracji kodowania i gdy będziesz cytował
    > post ze złym kodowaniem wyjdzą "krzaki".

    Hmmm.. Sprawdzilem. mam ustawione na ISO "Europa srodkowa", czyli ISO
    8859-2, a wiec prawidlowo.