  • Data: 2003-12-13 11:57:15
    Temat: Re: Dane osobowe.
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w
    wiadomości news:bret74$3n6$1@absinth.dialog.net.pl

    > A ja wam zazucam zie NAWET NIE WYSILILISCIE SIE zeby mnie zapytac czy
    > czasami cos mi sie ei zepsulo. tylko OD RAZU ,mnie oskarzacie. Tak
    > trudno to pojac? Zreszta tego wymagaly by podstawy kultury. Przyszlo ci
    > do glowy, ze jesli RZECZYWISCIE cos mi sie poprzestawialo, to takie
    > oskarzenia po prostu sa krzywdzace?

    Nic Ci się nie przestawiło. Pierwszy post napisałeś:
    news:brc4cb$ra2$1@absinth.dialog.net.pl 13.12.2003 11:13
    i następne już z dobrą datą
    news:br9gb0$ebg$1@absinth.dialog.net.pl 12.12.2003 11:19
    news:br9gh3$ii0$1@absinth.dialog.net.pl 12.12.2003 11:22
    news:br9gkd$kjl$1@absinth.dialog.net.pl 12.12.2003 11:24
    news:brcav2$m0v$1@absinth.dialog.net.pl 12.12.2003 13:05
    itd.
    Mój post z korektą czasu był o 13:16 więc o tej godzinie mogłeś
    się, całkowicie do tej pory nieświadomy, dowiedzieć o złym
    czasie swych postów, a Ty jednak już wszyskie następne posty
    masz poprawne, o dziwo!?

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    (...) przy nietrzeźwej znaleziono trzeźwe niemowle.