eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]Re: Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]
    Subject: Re: Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do
    nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Wed, 23 Oct 2019 07:13:19 +0200

    W dniu 22.10.2019 o 12:59, Budzik pisze:

    > Przykładowo jakies 95% wykłada sie na pytaniu: na wojewode z jakiej
    > partii głosowałes w ostatnich wyborach samorzadowych :)))
    >
    > Ja proponuje inne pytanie - jaka ksiazke ostatnio czytałes?! ;-P

    To nie jest dobra droga - a kto będzie układał pytania?

    Co do tego jak działa system gdzie głos idioty jest warty tyle co
    profesora to już wiemy.

    Powstaje pytanie czy kraj rządzany przez intelektualne "elity" będzie
    lepszy zarówno z punktu widzenia państwa jak i obywateli. Mam tu poważne
    wątpliwości. Ba jestem pewny, że będzie gorzej - na przykład wyobraź
    sobie bandę inteligentnych ludzi o profilu psychologicznym krysi
    pawłowicz. Z drugiej strony jak mamy doczynienia z idiotami w polityce
    to zasadniczo są nie niegroźni (poza zmarnowanymi szansami) - na
    przykład taki suski - piąta kadencja i niczego spektakularnie nie
    spierdolił, bo nawet tego dobrze nie potrafi.

    --
    Shrek