eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy] › Re: Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]
  • Data: 2019-10-23 13:59:54
    Temat: Re: Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale dlaczego mialby dac jednemu ugrupowaniu ?
    > I komu i jak mialoby to przeszkadzac ?

    Kurwa, JF, naprawde nie znasz sprawy?
    Dało PSLowi bo był na pierwszej stronie.
    Dlaczego komus miałoby przeszkadzac to ze wynik wyborów nie
    odzwierciedlał preferencji wyborców... To juz pytanie natury
    religijnej...

    > Ale przeszkadzalo, i teraz ksiazeczek juz nie ma ...

    Daj spokój... Nie sadzisz ze to troche za mało?

    > Jesli dostajesz ksiazeczke i w pouczeniu pisze "zaznaczyc X tylko w
    > jednym kwadracie na karcie" ...

    No o tym własnie mowie! Analfabetyzm wtórny!

    > A audiobooki sie licza?

    Ciekawe pytanie.
    Jak sadzisz?
    Niosa ze soba taka sama wartosc jak ksiazki?

    > Zreszta trzeba isc z czasem, postepem i osiagnieciami - ksiazki do
    > kosza :-P
    >
    > I w ogole zakazac
    > https://www.historytoday.com/archive/reading-bad-you
    r-health

    Jak rozumiem ten artykuł bedzie wskazywał ze czytanie jest niezdrowe?
    Jezeli tak to nie chciałbym wpedzac sie w jakas chorobe - mozesz strescic
    w trzech słowach? ;-PPPP

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."