eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy] › Re: Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]
  • Data: 2019-10-23 14:16:35
    Temat: Re: Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAAF1862FC594Abudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Kurwa, JF, naprawde nie znasz sprawy?
    >Dało PSLowi bo był na pierwszej stronie.

    Tylko w dwoch okregach ?
    A wyborca do taki duren, ze nie czuje, ze ksiazeczka ma wiecej stron,
    i chcac zaglosowac na PiS krzyzykuje pod tytulem "PSL"

    >Dlaczego komus miałoby przeszkadzac to ze wynik wyborów nie
    >odzwierciedlał preferencji wyborców... To juz pytanie natury
    >religijnej...

    A kiedy zdecydowano o ksiazce, a kiedy bylo wiadomo, ze PSL ma liste
    nr 1?

    Przy czym tak mi sie wydaje, ze forma broszury byla juz wczesniej w
    jakis innych wyborach.

    >Daj spokój... Nie sadzisz ze to troche za mało?

    Nie rozumiem - jesli byl jakis problem, to go rozwiazano, wiec co sie
    nie podoba ?

    >No o tym własnie mowie! Analfabetyzm wtórny!

    Ale w jakim sensie?
    Ze wyborca nie rozumie, ze cala ksiazeczka to jest "karta", czy ze
    dobrze wie, ze ksiazka sklada sie z kart ?

    Tylko, ze to jest dokladnie cos przeciwnego niz pisales powyzej.
    Sugerowales, ze partia z pierwszej strony ma przewage, bo ludzie dalej
    nie zagladaja,
    a tu sie okazuje ze zagladaja i stawiaja te krzyzyki ... to w koncu o
    co chodzi ?

    >Ciekawe pytanie.
    >Jak sadzisz?
    >Niosa ze soba taka sama wartosc jak ksiazki?

    A jakie wartosci niosa ksiazki ?

    Ba - napisalbym nawet, ze niosa wieksze wartosci :-)

> [...]
    r-health

    >Jak rozumiem ten artykuł bedzie wskazywał ze czytanie jest niezdrowe?
    >Jezeli tak to nie chciałbym wpedzac sie w jakas chorobe - mozesz
    >strescic
    >w trzech słowach? ;-PPPP

    Analfabetyzm wtorny Cie dopadl ? :-P

    J.