eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy] › Re: Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]
  • Data: 2019-10-23 11:51:32
    Temat: Re: Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:b7SrF.303364$d...@f...ams1...
    On 2019-10-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Będzie lepszy, ale weź poprawkę, że my nie mamy takich elit. Co
    >gorsza
    >pula osobnicza potencjalnie mogąca do takich elit pretendować się
    >kurczy
    >i nie wiem czy jeszcze ktoś sie ostał. Nikt normalny, kto mógby takie
    >elity tworzyć do polityki się raczej nie pcha, bo kto lubi się taplać
    >gównie i to bez żadnych perspektyw, że mógłby coś dla kraju osiągnąć.

    O, po pewnym czasie czlowiek dochodzi do wniosku, ze jak znow maja
    rzadzic te miernoty, to lepiej samemu sie zglosic :-)

    Tyle tylko, ze bez odpowiedniej promocji nikt na niego nie zaglosuje.
    Kukizowi sie udalo.
    Petru sie udalo, Palikotowi sie udalo - ale oni mieli jakies
    polityczne doswiadczenie i poparcie ...

    J.