    From: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Date: Mon, 19 Jun 2006 23:14:56 +0200
    <e674op$iag$1@atlantis.news.tpi.pl> <e676sa$fou$1@inews.gazeta.pl>
    <e67djs$c$1@nemesis.news.tpi.pl> <e67gi5$1i6$1@inews.gazeta.pl>
    <44875175$1@news.home.net.pl> <e67lc8$g8n$2@inews.gazeta.pl>
    <e67nbd$gcc$1@news2.ipartners.pl>
    <j...@g...news.tpi.pl>
    <e699m1$g99$2@inews.gazeta.pl>
    <j...@g...news.tpi.pl>
    <e6bnlo$2lpt$1@news2.ipartners.pl>
    <j...@g...news.tpi.pl>
    <e6c0h2$2qoe$1@news2.ipartners.pl>
    <j...@g...news.tpi.pl>
    <e6kg5d$1848$1@news2.ipartners.pl>
    <j...@g...news.tpi.pl>
    <e6pthg$13fr$3@news2.ipartners.pl>
    <j...@g...news.tpi.pl>
    <e75s3c$159b$1@news2.ipartners.pl>
    <j...@g...news.tpi.pl>
    <e76ea3$1g68$1@news2.ipartners.pl> <e76sl8$ojt$1@news.onet.pl>
    <e770lb$1q4v$1@news2.ipartners.pl>

    "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał:

    > Wiesz, istnieje taka niepisana zasada, że zanim sie odpowie na czyjś
    > post to się przeczyta cały wątek (a co najmniej gałązkę w której się
    > odpowiada), tak aby wiedzieć o czym mniej więcej jest dyskusja. Bo w tym
    > przypadku na pewno nie o udowodnieniu tego zamiaru.
    >[...]

    Wiesz, istnieje taka niepisana zasada, że zanim komuś sie zarzuci, że wtrąca
    się w dyskusję nie znając jej przebiegu warto sprawdzić, czy już od jakiegoś
    czasu głosu w niej nie zabierał.
    Poza tym istnieje w prawie zasada, że skazuje się za rzeczy udowodnione -
    więc jeśli komuś stawiasz zarzut, że skopiował z zamiarem rozpowszechniania
    to musisz udowodnić, że faktycznie taki zamiar miał - w przeciwnym razie sąd
    weźmie pod uwagę tylko to, że skopiował (a taki przypadek nie wykracza poza
    przepisy o dozwolonym użytku prywatnym). Zatem stawianie zarzutu że
    skopiował z zamiarem bez próby udowodnienia tego zamiaru naraża tylko
    zarzucajacego na śmieszność. A udowodnienie zamiaru jest dość karkołomnym
    przedsięwzięciem. Reasumując - Twój przykład kopiowania z zamiarem
    rozpowszechniania jest raczej mało sensowny.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)