  • Data: 2006-06-20 05:52:43
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał:

    >[...]
    >
    > Ale co z tego że zabrałeś w dyskusji udział, skoro ja mówię o jednym a
    > Ty o czymś zupełnie innym? Wygląda to tak, jakbyś nie przeczytał, albo
    > nie zrozumiał co przeczytałeś.

    Podajesz przykład naruszenia prawa popzrez wykonanie odbitek z legalnie
    posiadanego zdjęcia z zamiarem skopiowania. A ja twierdzę, że to o tyle zły
    przykład, że pociągniecie kogoś do odpowiedzialności za 'kopiowanie z
    zamiarem' jest w praworządnym państwie praktycznie niewykonalne.

    > To co piszesz to prawda. Tylko że ja nikomu nie stawiam żadnych zarzutów.
    >
    > [...]
    >
    > Jw.

    > Znowu masz rację. Tylko że nie o udowadnianiu czegokolwiek mowa!

    > No, jeżeli miałby być przykładem na wpływ zorzy polarnej na
    > miesiączkowanie pingwinów to faktycznie jest mało sensowny. Ale jako
    > dowód tezy że ,,zrobienie odbitki może naruszać PA'' jest w 100%
    > sensowny i poprawny. QED.
    > [...]

    Nie. Tak długo jak długo nie doszło do rozpowszechniania prawo nie zostało
    złamane. O złamaniu prawa decyduje fakt (podkreślam - fakt a nie zamiar)
    rozpowszechniania odbitki.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)