  • Data: 2006-06-19 21:53:00
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Wyszomirski napisał(a):

    > Wiesz, istnieje taka niepisana zasada, że zanim komuś sie zarzuci, że wtrąca
    > się w dyskusję nie znając jej przebiegu warto sprawdzić, czy już od jakiegoś
    > czasu głosu w niej nie zabierał.

    Ale co z tego że zabrałeś w dyskusji udział, skoro ja mówię o jednym a
    Ty o czymś zupełnie innym? Wygląda to tak, jakbyś nie przeczytał, albo
    nie zrozumiał co przeczytałeś.

    > Poza tym istnieje w prawie zasada, że skazuje się za rzeczy udowodnione -
    > więc jeśli komuś stawiasz zarzut, że skopiował z zamiarem rozpowszechniania

    To co piszesz to prawda. Tylko że ja nikomu nie stawiam żadnych zarzutów.

    [..]

    > Zatem stawianie zarzutu że skopiował z zamiarem bez próby udowodnienia
    > tego zamiaru naraża tylko zarzucajacego na śmieszność.

    Jw.

    > A udowodnienie zamiaru jest dość karkołomnym przedsięwzięciem.

    Znowu masz rację. Tylko że nie o udowadnianiu czegokolwiek mowa!

    > Reasumując - Twój przykład kopiowania z zamiarem
    > rozpowszechniania jest raczej mało sensowny.

    No, jeżeli miałby być przykładem na wpływ zorzy polarnej na
    miesiączkowanie pingwinów to faktycznie jest mało sensowny. Ale jako
    dowód tezy że ,,zrobienie odbitki może naruszać PA'' jest w 100%
    sensowny i poprawny. QED.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak