  • Data: 2006-06-20 18:52:46
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Wyszomirski napisał(a):

    > Dokładnie brzmi on:
    >
    > 'Kto bez uprawnienia albo wbrew jego warunkom w celu rozpowszechnienia
    > utrwala lub zwielokrotnia cudzy utwór w wersji oryginalnej lub w postaci
    > opracowania, artystyczne wykonanie, fonogram, wideogram lub nadanie, podlega
    > grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.'
    >
    > Jeśli mamy tylko wykonane odbitki, to jak udowodnisz, że w celu
    > rozpowszechniania? Taki dowód jest możliwy dopiero gdy podjęte zostały
    > również inne działania - np. rozesłane oferty, reklamy itp.

    Próbujesz mnie przekonać że ,,udowodnić zamiar trudna sztuka''? To wskaż
    gdzie ja twierdziłem inaczej. A poza tym od kilku postów zwracam Ci
    uwagę, że nie o tym mowa.

    > Tu faktycznie wyszło na Twoje. Zakładając, ze był zamiar rozpowszechniania
    > prawo faktycznie zostaje złamane w momencie wykonania odbitek. Tyle, że
    > jeśli ktoś tylko wykonał odbitki a nie podjął jeszcze żadnych innych
    > działań - zamiar jest nie do udowodnienia. Zawsze może twierdzić, że wykonał
    > 500 odbitek, bo chce sobie nimi ścianę wytapetować...

    Ja nadal nie rozumiem jak trudność udowodnienia zamiaru wpływa na
    poprawność tezy że ,,zrobienie odbitki z legalnie posiadanego zdjęcia
    może naruszać PA''.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak