  • Data: 2010-05-14 22:21:08
    Temat: Re: Czy s?dzia tak mo?e
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (14.05.2010 20:57), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No nie przesadzaj,

    Nie przesadzam. Mówisz że warunkiem wystarczającym do tego żeby nie
    zajść w ciążę jest sama chęć kobiety. Niezależnie od tego czy popełni
    błąd, jest uświadomiona itd....

    No to na moją znajomość logiki żeby tak było, każda kobieta chcąca
    uniknąć zajścia musi a)stosować odpowiednią metodę antykoncepcji, b)być
    w tym stosowaniu nieomylna.

    Co oczywiście jest nieprawdą - myślę że każdy zna chociaż jedną kobietę
    która nie chciała zajść - a zaszła.

    p. m.