  • Data: 2010-05-17 12:34:27
    Temat: Re: Czy sędzia tak może
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hsrbe9$dh8$...@n...dialog.net.pl...

    > A gdzie napisałem, że ja bym nie zrobił wszystkiego? Mozesz to pokazac?

    wnioskuje na podstawie twojego ciaglego nawiazywania do kasy

    > Napisalem tylko, ze i tak bym nie mial szans.

    to by sie okazalo, ale przynajmniej bym probowal, a jak pisalem, wiekszosc
    nawet sie nie stara

    > Typowe dla prawnika wkladanie wlasnych wnioskow w cudze usta, i
    > krytykowanie kogos za te wlasne wnioski.

    nie jestem prawnikiem i daleko mi do tego ;)
    teraz ty wyciagasz zbyt daleko idace wnioski

    > Po prostu tez bym skonczyl pod mostem. Moze pod tym samym, co ty

    miejmy nadzieje ze zaden z nas nie bedzie musial w tym zakresie systemu
    prawnego sprawdzac, bo niezaleznie od tego jak jak sie sprawa zakonczy, to i
    tak dziecko najgorzej na tym cierpi