  • Data: 2010-05-14 18:57:01
    Temat: Re: Czy s?dzia tak mo?e
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-14 17:38, mvoicem pisze:
    > Żeby powyższe było prawdziwe, to jeszcze każda kobieta która nie chce
    > zajść w ciążę musiałaby być nieomylna.

    No nie przesadzaj, czy ja mówię o kalendarzyku? Weźmy np. tabletki.
    3 tygodnie regularnego brania. Dla tępych w wersji ,,bierzemy cały czas,
    ale przez tydzień leci placebo''. Bierzemy o określonej porze, zawsze
    codziennie tak samo, można to opisać alarmem w komórce, przerwą na obiad
    w pracy etc. Tabletki są oznaczone numerkami dnia. Jak się zapomni raz
    wziąć to tylko 1 tydzień z tych czterech oznacza zmniejszenie
    bezpieczeństwa. W pozostałe nie ma to to wpływu (przynajmniej w tych,
    które ja znam). Nawet jak się zapomniało w ten feralny tydzień, można
    zastosować dodatkowe zabezpieczenie w postaci szklanki wody. A już na
    samym starcie można w ten tydzień pilnować się maksymalnie.

    A do tego są metody mniej akceptowalne etycznie, jak spiralka np. Ale
    dla desperatki, co nie umie zapanować nad tabletkami, czemu nie.

    Może się też poddać operacji podwiązania jajników, jak już silnie jest
    zdesperowana i jej te 0,0000000000000000001 procenta niepewności
    przeszkadza.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek