  • Data: 2010-05-15 07:26:59
    Temat: Re: Czy s?dzia tak mo?e
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (15.05.2010 09:03), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Przestań z tą matematyką.

    > I uważasz, że prawo ma być prokobiece tylko dlatego, że gdzieśtam
    > ktośtam z własnej winy czegoś nie dopilnował?

    Nic takiego nie napisałem.

    > Nie nieomylna, a po prostu chcieć i uważać.

    Błędy popełniają także te które chcą i uważają.

    > Na poziomie dyskusji o
    > całości społeczeństwa to wystarczy. matematyczne traktowanie świata to
    > to żałosna niestety metoda niektórych usenetowych inżynierów. Napiszesz
    > ,,wszyscy wiedzą w Polsce kim jest Lepper'' to wyskoczy taki i znajdzie
    > jakiegoś upośledzonego ze wsi Mońki co nawet nie wie jak się nazywa i
    > będzie wrzeszczał ,,nie wszyscy, nie wszyscy, uważaj na latające
    > kwantyfikatory''.
    >
    > Na tym polega dyskusja, żeby nie szukać sztucznych przypadków.

    Tyle że to nie są sztuczne przypadki. Stwierdzenie że "każda kobieta
    która nie chce - nie zajdzie" jest naprawdę BARDZO nisko latającym
    kwantyfikatorem.

    [...]
    > Ale naprawdę mówisz, że prawo (od tego wyszedł ten wątek) ma uwzględniać
    > kobiety skrajnie niedouczone, niepełnosprawne, niefrasobliwe i karać za
    > to mężczyzn?

    Kilka przypadków które znam, to są kobiety dalekie od skrajnego
    niedouczenia, niepełnosprawności lub niefrasobliwości.

    Natura niestety jest skomplikowana - są tacy którzy robią wszystko żeby
    dziecka nie mieć i bach - deux ex machina pojawia im się potomek. Znowu
    są tacy którzy robią wszystko żeby dziecko mieć i dożywają późnej
    starości będąc bezdzietnymi.

    p. m.