  • Data: 2010-05-15 07:58:18
    Temat: Re: Czy s?dzia tak mo?e
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-15 09:26, mvoicem pisze:
    > Błędy popełniają także te które chcą i uważają.

    Ale jakie błędy? Przecież napisałem całą procedurę? Gdzie tam można
    popełnić błąd. I to błąd taki, żeby nam było warto o nim rozmawiać w
    kontekście społeczeństwa, a nie jakiejś jednej wyjątkowo tępej baby, co
    tabletki np. wkłada sobie do nosa.

    > Tyle że to nie są sztuczne przypadki. Stwierdzenie że "każda kobieta
    > która nie chce - nie zajdzie" jest naprawdę BARDZO nisko latającym
    > kwantyfikatorem.

    Dlatego, że w skali kraju znajdziesz kilka przypadków na nie? Wyjątki
    tylko potwierdzają regułę.

    > [...]
    > Kilka przypadków które znam, to są kobiety dalekie od skrajnego
    > niedouczenia, niepełnosprawności lub niefrasobliwości.

    To jaki błąd popełniły?

    > Natura niestety jest skomplikowana - są tacy którzy robią wszystko żeby
    > dziecka nie mieć i bach - deux ex machina pojawia im się potomek.

    No jakieś statystycznie rzecz biorąc przypadki specjalne to się znajdą
    pewnie. Np. ja bardzo dziwnie reaguję na tabletki związane z mózgiem.
    Przepisał mi kiedyś neurolog na bóle głowy i głęboko się dziwił objawom.
    Zmniejszał dawkę, zmniejszał, a objawy były wciąż dziwne.

    > Znowu
    > są tacy którzy robią wszystko żeby dziecko mieć i dożywają późnej
    > starości będąc bezdzietnymi.

    Ale to co innego. Jak ktoś ma jakieś uszkodzenie i nie może mieć
    dziecka, to nie może. Ale jak stosuje antykoncepcję, to jakie szanse ma
    na wpadkę? Znikome.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek