  • Data: 2006-11-17 15:50:29
    Temat: Re: Czy nagrywanie filmów z telewizji to piractwo?
    Od: leon <L...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Generalnie nie słyszałem - mimo, że tematem od dłuższego czasu się
    > interesuję - by ktokolwiek otrzymał zarzut za posiadanie kopii filmów,
    > czy innych utworów własnoręcznie nagranych na własnym sprzęcie i
    > używanych tylko i wyłącznie na własny użytek. Taka jest praktyka.
    chyba korzystaja z tego
    USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych
    (Dz.U. Nr 24, poz. 83) (Sprostowanie: Dz.U. Nr 43, poz. 170)
    (Zmiany: Dz.U. z 1997 r. Nr 43, poz. 272 oraz Nr 88, poz. 554[1]; z 2000
    r. Nr 53, poz. 637)
    Art. 23. 1. Bez zezwolenia twórcy wolno nieodpłatnie korzystać z już
    rozpowszechnionego utworu w zakresie własnego użytku osobistego. Przepis
    ten nie upoważnia do budowania według cudzego utworu architektonicznego i
    architektoniczno-urbanistycznego.

    leon
    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka